2016წ
ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე "რიცხვები. რიცხვითი სახელები"
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfSU9PQTFjNWJEQUE/view?usp=sharing
ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე "რიცხვები. რიცხვითი სახელები"
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfSU9PQTFjNWJEQUE/view?usp=sharing
2014 - 2015
- მე-5კლ."ფართობი"
- მე=4კლ."პერიმეტრის კვლევა"
- მე-5კლ. წილადები. ჯგუფური. დიფერენცირება კონსტრუქტივიზმი, სკალფოლდინგი
- როგორ მოვიპოვოთ და წარმოვადგინოთ მონაცემები?
- პროპორცია. გაკვეთილის გეგმა. სურათები
- როგორ ვიპოვოთ მთელის ნაწილი? რეფლექსია
- მათემატიკური კვირეული.გეგმა
- ამოცანები წილადებზე რესურსი
- ათწილადები გაკვეთილი- საქაღალდე
- ჯგუფური მუშაობა მათემატიკა მე-4 კლასი
- წილადები ყოველდღიურ ცხოვრებაში( პროექტგაკვეთილი)
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfQ1VvejlURjQ3NVU/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfZlVENmRpVjlDaGc/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfSFdiU2lyVVgxOFU/edit?usp=sharing
- ისტ-ით გამდიდრებული გაკვეთილი მათემატიკაში მე-5კლ-რა არის წილადი?
პრეზენტაცია- რა არის წილადი?
გაკვეთილის გეგმა- რა არის წილადი?
ანგარიში- გაკვეთილი რა არის წილადი?
- წილადების გამრავლება/ გაყოფა
- მე-6 კლასი- ისტ-ით გამდიდრებული გაკვეთილი- " როგორ მოვიპოვოთ და წარმოვადგინოთ მონაცემები"
გამოყენებული რესურსები და მასალები
გაკვეთილის გეგმა
პრეზენტაცია- "როგორ მოვიპოვოთ და წარმოვადგინოთ მონაცემები?
მოსწავლეთა ნამუშევრები
ჯგუფები აკეთებენ ნამუშევრის პრეზენტაციას
გაკვეთილის გეგმა
პრეზენტაცია- "როგორ მოვიპოვოთ და წარმოვადგინოთ მონაცემები?
მოსწავლეთა ნამუშევრები
ჯგუფები აკეთებენ ნამუშევრის პრეზენტაციას
- ინტეგრირებული გაკვეთილი- როგორ გავზომოთ ფიზიკური სიდიდე https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfZnBPTVNLTG9yNmM/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfbC1hUkNXRFo2NVk/edit?usp=sharing
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა-როგორ გავზომოთ ფიზიკური სიდიდე
ჯგუფების შეფასება- როგორ გავზომოთ ფიზიკური სიდიდე
- ისტ-ით გამდიდრებული გაკვეთილი- მრავალკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა
მასალა
ანგარიში- პერიმეტრი
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfMWc0QmZpWjByS1U/edit?usp=sharing
ანგარიში- პერიმეტრი
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfMWc0QmZpWjByS1U/edit?usp=sharing
- შემაჯამებელი გაკვეთილი მე-5, მე-6 კლასი
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfQkhrSEplR09uakE/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfaDNxRlhjTlk2MFk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfaFpVdVcxRXJUWXM/edit?usp=sharing
შეფასების ცხრილი
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfYklaM2xiREJ4a0U/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfaDNxRlhjTlk2MFk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfaFpVdVcxRXJUWXM/edit?usp=sharing
შეფასების ცხრილი
https://docs.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfYklaM2xiREJ4a0U/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4ah_rMKHSOfSXRLRFROWXpBY0cxbFFkUXNxbUtNbmJPbkhV/edit?usp=sharing-ახსნა სითბური მოვლენები
http://www.youtube.com/watch?v=c7Sb1I6-Wis&feature=em-upload_owner#action=share-ჩატარებული ცდების ანალიზი
3 comments:
ნონა, ძალიან ნიჭიერო , ჭკვიანო და საყვარელო ადამიანო, გისურვებ წარმატებებს!
ძალიან მომწონს თქვენნაირი წარმატებული და მიზანდასახული ადამიანები.გისურვებ უფრო დიდ წარმატებას
ნონა ძალიან პრაქტიკული და საინტერესო ბლოგი გქონია. მაგარი გოგო ხარ! <3
Post a Comment